tiistai 9. helmikuuta 2016

Keltainen neulepaita

Tein neuleen viime vuonna koulun kurssilla. 8h neulepäivät meni siellä hyvin kattoen läppäriltä Oz-sarjaa (Kylmä rinki) kuulokkeilla, ja neuloen takarivissä. Ohjettahan ei tietenkään taaskaan ollut, yksi muotikuva jostain neulemallista joka oli mulle annettu et voisin tykätä siitä.Tykkäsin, ja muokkasin siitä oman versioni.

Lankana on Novitan Isoveli, sinappi (poistunut väri, jään kaipaamaan...). Lanka oli muhkeaa, ja todella nopeaa neulottavaa. Vilukissalle se antaa hyvää lisälämpöä peruspaidan päällä. 

Olen käyttänyt tätä aika ajoin, ja pitkään olen pohtinut josko viitsisin purkaa koko paidan ja tehdä saman uudestaan hieman eri mitoilla. Nyt olen vihdoin tullut tulokseen että tarvitsen yhden vähän löysähkön neuleen mikä ei hiosta liikaa puuvillaisen peruspaidan päällä. Peruspaidalla kun mun on turha edes yrittää pärjätä talvisin.

Hihojen rei'itykset yksityiskohtana.


2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Tää on sen ruosteenpunaisen jälkeen mun suosikki sun neuleista! :)

Unknown kirjoitti...

Ihanan värinen paita! Voi kun itelläkin riittäisi aika ja kärsivällisyys tehdä neulepaidat itse!:)

Lähetä kommentti

 

Template by Blogger Candy